marketing w internecie

Linki SEO – jak je zdobywać?

Linki SEO są bardzo ważne dla silnego SEO. Pomagają wyszukiwarkom znaleźć i zaindeksować Twoją witrynę, dzięki czemu mogą ją znaleźć potencjalni klienci podczas wyszukiwania słów kluczowych związanych z Twoją działalnością. Ponadto linki SEO mogą pomóc w poprawieniu pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, zwiększając prawdopodobieństwo, że zostanie ona znaleziona przez osoby, które szukają tego, co oferujesz. […]

Jak pisać teksty SEO?

Teksty SEO to podstawa funkcjonowania strony internetowej, jak i samego pozycjonowania. Od opisów produktów po artykuły na portalach zewnętrznych – wszędzie mamy z nimi styczność. Czy jednak wiemy, jak je napisać, aby przyniosły skutek. Poznajmy zatem podstawowe elementy tekstów oraz zasady ich tworzenia. Z jakimi treściami możemy się spotkać w internecie Tekst tekstowi nierówny. Dlatego […]

Jak chronić wizerunek własnej marki w internecie?

Ukuło się sformułowanie, że zadowolony klient powie o nas 3 znajomym, natomiast niezadowolony – 10-ciu. Dbanie o wizerunek własnej marki w internecie to ciągły proces, który wymaga od nas doskonalenia usług oraz dbania o dotychczasowych klientów. Jak jednak mieć zaufanie wśród konsumentów w tak viralowym świecie? Dlaczego wizerunek w internecie jest kluczowy? Żeby odpowiedzieć na […]

Jak usunąć negatywne opinie z mapy Google?

Wszystkie działania związane z reklamą pójdą na marne, jeżeli nie zadbamy o dobry PR. Jedną z podstawowych rzeczy, na jaką użytkownik zwraca uwagę, jest ocena. Negatywne opinie na Google Maps mogą świadczyć o naszej niskiej jakości albo o szkodliwym działaniu osób trzecich. Jak bronić się przed atakiem nieuczciwej konkurencji i usunąć negatywny wpis na nasz […]

Poznaj 5 rodzajów słów kluczowych w tekstach SEO

Pisząc teksty SEO, przeważnie chcemy, aby znalazło się w nich kilka najważniejszych fraz czy słów kluczowych dla naszej tematyki. Istnieje jednak aż pięć głównych typów fraz, które warto poznać i zamieszczać w takich tekstach świadomie. Każdy z rodzajów słów kluczowych ma nieco inne zadanie i charakteryzuje się innymi elementami. Czym zatem są różne rodzaje słów […]

Jak pisać bloga?

Pisane swojego bloga jest nieodłącznym elementem prowadzenia firmowej strony. Pozwoli on na wyprzedzenie konkurencji, jak i zyskaniu nowych klientów. Co jednak zrobić, aby wyróżnić się z tłumu i generować większy ruch? Dlaczego opłaca się prowadzić firmowego bloga? Regularne publikowanie artykułów na naszym blogu firmowym może przynieść liczne oraz darmowe korzyści. Dzięki niemu nie tylko wyprzedzimy […]

Przewiń na górę