pozycjonowanie stron

Ile kosztuje pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego?

Pozycjonowanie to szereg działań, których finalnym efektem jest poprawa naszej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jednakże rozpiętość cenowa pomiędzy poszczególnymi cenami może czasem zaskakiwać. Skąd się biorą tak duże różnice oraz co się składa na pozycjonowanie naszej witryny? Dlaczego to tyle kosztuje? Porównując poszczególne oferty za pozycjonowanie, może nas zaskoczyć rozpiętość ich cen. Nawet w przypadku […]

Jak prowadzić kampanię WoMM?

WoMM, czyli marketing szeptany, to szereg działań opartych przede wszystkim na dyskusji oraz dialogu. W tym celu wykorzystywane są różne platformy w internecie, a także angażowane są osoby znane publicznie. Jak jednak poprowadzić skuteczną kampanię WoMM? Podpowiadamy, czego się wystrzegać, a na jakie działania zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego marketing szeptany jest skuteczną formą reklamy? W […]

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Koszty związane z pozycjonowaniem są bardzo zróżnicowane, rozpiętość cenowa może wynosić nawet kilka tysięcy złotych. Nic więc dziwnego, że klientom jest coraz trudniej dobrze zadecydować i wybrać najbardziej rozsądną opcję. Postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie, skąd tak duża dysproporcja oraz ile może nas kosztować pozycjonowanie strony internetowej. Dlaczego pozycjonowanie kosztuje? W internecie pełno jest […]

Jak pisać teksty SEO?

Teksty SEO to podstawa funkcjonowania strony internetowej, jak i samego pozycjonowania. Od opisów produktów po artykuły na portalach zewnętrznych – wszędzie mamy z nimi styczność. Czy jednak wiemy, jak je napisać, aby przyniosły skutek. Poznajmy zatem podstawowe elementy tekstów oraz zasady ich tworzenia. Z jakimi treściami możemy się spotkać w internecie Tekst tekstowi nierówny. Dlatego […]

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Wysoka pozycja w Google dla sklepu internetowego to podstawa prowadzenia biznesu. Inwestycja w marketing jest nieodłączną część e-commerce. Sprawdźmy, na jaką kwotę musimy się przygotować oraz jakie działania będzie obejmowało pozycjonowanie naszego sklepu. Pozycjonowanie – lista zadań Na pozycjonowanie składa się wiele zależnych od siebie działań, którymi musi się zająć profesjonalna agencja SEO. Tylko tak […]

Jak być na pierwszej stronie Google?

Bycie na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwarki Google na popularne słowa kluczowe gwarantuje nam, że na naszą witrynę trafi duża liczba użytkowników. Jak się na niej znaleźć i o jaką pozycję najlepiej powalczyć? Jak się okazuje, sama obecność na pierwszej stronie może nie wystarczyć. TOP3 a może TOP10 – co jest najbardziej istotne? Szukając odpowiedzi […]

Jak usunąć negatywne opinie z mapy Google?

Wszystkie działania związane z reklamą pójdą na marne, jeżeli nie zadbamy o dobry PR. Jedną z podstawowych rzeczy, na jaką użytkownik zwraca uwagę, jest ocena. Negatywne opinie na Google Maps mogą świadczyć o naszej niskiej jakości albo o szkodliwym działaniu osób trzecich. Jak bronić się przed atakiem nieuczciwej konkurencji i usunąć negatywny wpis na nasz […]

Poznaj 5 rodzajów słów kluczowych w tekstach SEO

Pisząc teksty SEO, przeważnie chcemy, aby znalazło się w nich kilka najważniejszych fraz czy słów kluczowych dla naszej tematyki. Istnieje jednak aż pięć głównych typów fraz, które warto poznać i zamieszczać w takich tekstach świadomie. Każdy z rodzajów słów kluczowych ma nieco inne zadanie i charakteryzuje się innymi elementami. Czym zatem są różne rodzaje słów […]

Pozycjonowanie lokalne —zwiększ widoczność witryny w regionalnych wynikach

Pozycjonowanie witryn lokalnie staje się coraz popularniejszym posunięciem. Wiele lokalnych — stacjonarnych firm wchodzi do sieci w poszukiwaniu klientów i stawia właśnie na organiczne wyniki wyszukiwania. Usługę pozycjonowania lokalnego oferuje również coraz więcej agencji SEO na rynku, a samo pozycjonowanie nie jest trudniejsze od typowego. Czym zatem jest pozycjonowanie lokalne? Jak się je wykonuje i […]

Na czym polega optymalizacja strony internetowej

Bez optymalizacji nie istnieje pozycjonowanie. Wdrożenie modyfikacji w obrębie strony internetowej jest kluczowe, aby osiągnąć wysoką pozycję w wynikach wyszukiwarki. Jakie  elementy są kluczowe i powinny zostać poddane analizie jak najszybciej? Analiza strony podlegającej optymalizacji Zanim agencja przejdzie do optymalizacji strony, wykonywana jest szczegółowa analiza. Tak zwany audyt SEO pozwala na wykrycie zarówno mocnych, jak […]

Przewiń do góry