Blog

Linki SEO – jak je zdobywać?

Linki SEO są bardzo ważne dla silnego SEO. Pomagają wyszukiwarkom znaleźć i zaindeksować Twoją witrynę, dzięki czemu mogą ją znaleźć potencjalni klienci podczas wyszukiwania słów kluczowych związanych z Twoją działalnością. Ponadto linki SEO mogą pomóc w poprawieniu pozycji witryny w wynikach wyszukiwania, zwiększając prawdopodobieństwo, że zostanie ona znaleziona przez osoby, które szukają tego, co oferujesz. […]

Pozycjonowanie stron – jak się nauczyć

Osoby, które teraz zajmują się pozycjonowaniem stron, też kiedyś startowały od zera. Daje to nam szansę na osiągnięcie podobnych rezultatów i realizację własnych planów. Od czego jednak zacząć naukę pozycjonowania i do jakich źródeł warto siegnąć? Podpowiadamy najskuteczniejsze sposoby na poznanie SEO od kuchni. Dobre źródło wiedzy to podstawa Aby rozpocząć przygodę z pozycjonowaniem, musimy […]

Ile kosztuje pozycjonowanie strony lub sklepu internetowego?

Pozycjonowanie to szereg działań, których finalnym efektem jest poprawa naszej pozycji w wynikach wyszukiwania. Jednakże rozpiętość cenowa pomiędzy poszczególnymi cenami może czasem zaskakiwać. Skąd się biorą tak duże różnice oraz co się składa na pozycjonowanie naszej witryny? Dlaczego to tyle kosztuje? Porównując poszczególne oferty za pozycjonowanie, może nas zaskoczyć rozpiętość ich cen. Nawet w przypadku […]

Jak prowadzić kampanię WoMM?

WoMM, czyli marketing szeptany, to szereg działań opartych przede wszystkim na dyskusji oraz dialogu. W tym celu wykorzystywane są różne platformy w internecie, a także angażowane są osoby znane publicznie. Jak jednak poprowadzić skuteczną kampanię WoMM? Podpowiadamy, czego się wystrzegać, a na jakie działania zwrócić szczególną uwagę. Dlaczego marketing szeptany jest skuteczną formą reklamy? W […]

Ile kosztuje pozycjonowanie strony?

Koszty związane z pozycjonowaniem są bardzo zróżnicowane, rozpiętość cenowa może wynosić nawet kilka tysięcy złotych. Nic więc dziwnego, że klientom jest coraz trudniej dobrze zadecydować i wybrać najbardziej rozsądną opcję. Postaramy się znaleźć odpowiedź na pytanie, skąd tak duża dysproporcja oraz ile może nas kosztować pozycjonowanie strony internetowej. Dlaczego pozycjonowanie kosztuje? W internecie pełno jest […]

Jak pisać teksty SEO?

Teksty SEO to podstawa funkcjonowania strony internetowej, jak i samego pozycjonowania. Od opisów produktów po artykuły na portalach zewnętrznych – wszędzie mamy z nimi styczność. Czy jednak wiemy, jak je napisać, aby przyniosły skutek. Poznajmy zatem podstawowe elementy tekstów oraz zasady ich tworzenia. Z jakimi treściami możemy się spotkać w internecie Tekst tekstowi nierówny. Dlatego […]

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Wysoka pozycja w Google dla sklepu internetowego to podstawa prowadzenia biznesu. Inwestycja w marketing jest nieodłączną część e-commerce. Sprawdźmy, na jaką kwotę musimy się przygotować oraz jakie działania będzie obejmowało pozycjonowanie naszego sklepu. Pozycjonowanie – lista zadań Na pozycjonowanie składa się wiele zależnych od siebie działań, którymi musi się zająć profesjonalna agencja SEO. Tylko tak […]

Jak chronić wizerunek własnej marki w internecie?

Ukuło się sformułowanie, że zadowolony klient powie o nas 3 znajomym, natomiast niezadowolony – 10-ciu. Dbanie o wizerunek własnej marki w internecie to ciągły proces, który wymaga od nas doskonalenia usług oraz dbania o dotychczasowych klientów. Jak jednak mieć zaufanie wśród konsumentów w tak viralowym świecie? Dlaczego wizerunek w internecie jest kluczowy? Żeby odpowiedzieć na […]

Jak być na pierwszej stronie Google?

Bycie na pierwszej stronie w wynikach wyszukiwarki Google na popularne słowa kluczowe gwarantuje nam, że na naszą witrynę trafi duża liczba użytkowników. Jak się na niej znaleźć i o jaką pozycję najlepiej powalczyć? Jak się okazuje, sama obecność na pierwszej stronie może nie wystarczyć. TOP3 a może TOP10 – co jest najbardziej istotne? Szukając odpowiedzi […]

Jak usunąć negatywne opinie z mapy Google?

Wszystkie działania związane z reklamą pójdą na marne, jeżeli nie zadbamy o dobry PR. Jedną z podstawowych rzeczy, na jaką użytkownik zwraca uwagę, jest ocena. Negatywne opinie na Google Maps mogą świadczyć o naszej niskiej jakości albo o szkodliwym działaniu osób trzecich. Jak bronić się przed atakiem nieuczciwej konkurencji i usunąć negatywny wpis na nasz […]

Przewiń na górę